Ofte Stillede Spørgsmål
Ofte Stillede Spørgsmål
FØR/UNDER HANDEL
Hvor lang leveringstid er der på min ordre?
Vi bestræber os på at afsende din ordre indenfor 2-5 dage. Har vi din ordre på lager og bestiller du inden kl. 12, bliver den som regel afsendt samme dag.
Hvornår får en jeg ordrebekræftelse?
Din ordrebekræftelse får du på mail når din ordre er godkendt. Får du ikke din ordrebekræftelse kort tid efter du har lagt din ordre, så tjek da gerne dit spamfilter, samt om det er den korrekte e-mailadresse du oplyst.
Er e-mailadressen forkert, skriv da en mail til info@decadentcopenhagen.dk, og så sørger vi for at rette den.
Er det muligt at afhente min ordre?
Når du bestiller på vores webshop, har du mulighed for at vælge afhentning i butik.
Vi skriver en SMS til dig når din ordre ligger klar til afhentning i butikken, i Store Regnegade 3, 1100 KBH K.
Du kan hente din ordre indenfor butikkens normale åbningstider.
Sender I pakker til udlandet?
Vi sender også til udlandet. Der er forskellige fragt- og returomkostninger afhængigt af land.
Du kan alle vores priser her: www.decadentcopenhagen.dk/pages/levering
Ofte Stillede Spørgsmål
EFTER HANDEL
Der er en fejl på de varer jeg har modtaget, hvad gør jeg?
Er der fejl eller mangler på din ordre, skriv da venligst en mail til info@decadentcopenhagen.com, med en beskrivelse og billeder af fejlen/problemet.
Får jeg dækket fragtomkostningerne for ordren, hvis jeg returnerer min ordre?
Der er gratis retur på ordrer over 1500 kroner. Ønsker du at returnere, brug da venligst det returlabel der er vedlagt. Er din ordre på under 1500 kroner, skal du selv sørge for at sende den retur til os, til adressen Store Regnegade 3, 1100 Kbh K.
Bemærk at du skal vælge en uddyber med omdeling til privatadresse og ikke til pakkeshops. DAO kan ikke anvendes til at sende ordrer retur til os.
Hvordan returnerer jeg mit produkt til jer?
Ønsker du at returnere et produkt, udfyld da venligst den vedlagte returseddel. Pak gerne produktet i dustbag og send det i den emballage du modtog ordren i. Er din ordre på over 499 DKK, brug da det vedlagte returlabel. Er din ordre på under 499 DKK, skal du selv betale for returforsendelsen. Returvarer skal sendes til Store Regnegade 3, 1100 København K, og må kun sendes direkte til adressen. Læs her for mere info.
Hvis du ønsker at købe et returlabel til 39 kr. igennem os, kan du bruge vores returportal. De 39 kr. fratrækkes returbeløbet.
Jeg ønsker at købe et andet produkt i stedet, hvordan gør jeg det nemmest?
Ønsker du et andet produkt i stedet, læg da en ny ordre på det ønskede produkt og send den oprindelige retur. Du kan også besøge vores fysiske butik, hvor vi kan tage imod returvarer.
Du kan ikke ombytte ordrer købt på vores webshop.
Ofte Stillede Spørgsmål
ANDRE SPØRGSMÅL
Jeg ønsker til- eller afmelde mig nyhedsbrevet, hvordan gør jeg det?
Ønsker du at tilmelde dig vores nyhedsbrev, skal du tilmelde dig på vores hjemmeside. Nederst i højre hjørne kan du skrive din mail, og du vil herefter modtage vores nyhedsbrev.
Ønsker du at afmelde dig vores nyhedsbrev, kan du følge linket nederst i et tidligere nyhedsbrev, og afmelde dig derigennem.
Alle priserne på vores webshop er inklusive moms. Handler du udenfor EU, vil momsen blive fratrukket når du går videre til betaling. Du står herefter selv for at betale eventuelle indfortoldningsomkostninger i dit eget land.
Hvor længe kan jeg returnere mine ordre?
Hos Decadent kan du returnere dine varer i 14 dage.
Har du handlet på vores webshop, har du 14 dages returret, fra den dag du har modtaget pakken.
Min taske har mistet en reservedel, hvad gør jeg?
Har din taske mistet en skrue eller andet, skriv da venligst tilinfo@decadentcopenhagen.dk.
Hvordan reklamerer jeg over en vare købt på Decadentcopenhagen.dk?
Ønsker du at gøre brug af reklamationsretten, eller forhøre om reparation, skriv da venligst en mail til info@decadentcopenhagen.dk, hvori du beskriver problemet.
Vedhæft kvittering eller andet købsbevis, da det forudsætter at vi kan starte en reklamation. Send også rigtig gerne billeder, da det gør det lettere for os at vurdere reklamationen.
Hvilke klagemuligheder har jeg?
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@decadentcopenhagen.dk.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr